I díky maličkostem pomáháme měnit svět i sebe k lepšímu.

Gumex kariéra - pozice

Jsme GUMEX - Firma roku 2019 v Jihomoravském kraji a posilujeme náš marketingový tým sídlící v Praze.
Přemýšlíš, proč pracovat v rodinné firmě a ne v korporátu?
Nikdy tě nebudeme rušit po pracovní době, ctíme soukromí.
Rozhodujeme se rychle, jeden člen rodiny je marketingový ředitel, nečekáme na povolení z druhé strany světa.
Nepotřebujeme vykazovat všechnu práci do tabulek nebo tvořit zbytečné prezentace.
Jsme profesionálně zorganizovaní, firma má jasné cíle a cestu, kterou k ní dláždí profesionální management.

Administrativní pracovnice marketingového oddělení

Proč pracovat u nás?

Naši marketéři se mohou setkávat se skutečnými zákazníky z masa a kostí.
Naše produkty kupují nákupčí firem a živnostníci, kteří potřebují kvalitu, rychlost a výborné poradenství.
Naši zaměstnanci mají rádi to, co dělají a proto hledáme někoho, kdo je nejen zapálený, ale také dokáže dlouho hořet.
Neustále se vyvíjíme - máme vlastní vývojářský IT mikro team, který nám pomáhá implementovat a zapojovat další podpůrné programy, se kterými pracují naše systémy - jsme tvůrci trhu.
Při pravidelných nezávislých měření zákaznické spokojenosti NPS - dosahujeme scóre 82-84!
Našich zákazníků se neustále ptáme - snažíme se do B2B implementovat zákaznickou péči z B2C.

Co bude výsledkem tvé práce?

Připravené a realizované e-mailové kampaně (20% z času z celého roku).
Máme na míru naprogramované pokrokové řešení Quandaenterprice, propojené přímo na informační systém Helios.

Správa blogu a služeb na webových stránkách (30% z času z celého roku) .
Vkládání textů tvořených naši tvůrkyní textů a obrázků na web - redakční část (ne produktová) a organizace překladů našich jazykových mutací.
Podpora online marketingové specialistky – testování.

Zorganizované veletrhy a činnost hostesky na nich (15% z času z celého roku).
Zajištění komplet stánku s realizační firmou, spolupráce s obchodním ředitelem při realizace produktové části stánku, až po zajištění bezpečného návratu všech věcí zpět po ukončení akce. Účastníme se 2 výstav v roce (Brno).

Zajištěné vánoční dárky a reklamní předměty pro zákazníky (25% z času z celého roku).
Výběr a jednání s dodavateli a vybírání těch nejvhodnějších. Kreativita vítána. Zodpovědnost za evidenci reklamních předmětů v účetním systému. Zajištění distribuce po pobočkách a k zákazníkům.

Zbylých 10% času:
Podpora nových zákazníků – základní práce s databázemi a příprava kontaktů pro offline rozesílku.
Podpora marketingového týmu a týmu na pobočce, pomoc s organizováním firemních akcích apod.

Co tě naučíme?

Obsluhovat interní IRP systém Helios, vidět vazby a souvislosti v zákaznických datech.
Obsluhovat redakční CMS část našeho webu.
Administrovat mailingový software Quanda.
Pracovat v Trellu (při komunikaci s kolegy z marketingu a nákupu).
Pracovat v google dokumentech.
A další.

Chceš toho o nás vědět víc?

• Jsme rodinná firma s majiteli, kterým zaleží na našem společném úspěchu a atmosféře ve firmě. Jsme připraveni investovat do dlouhodobých vztahů nejen se zákazníky, ale i s našimi zaměstnanci. Jsme féroví a držíme slovo.
• Používáme moderní technologie a stále hledáme prostor k vylepšení našich procesů a možnosti automatizace.
• Uvidíš, jak se tvoří další fáze pokročilého B2B e-shopu, který máme naprogramovaný na míru. Uvidíš, jak se řeší web profesionálně s UX konzultanty a grafikou zohledňující online specifika.
• Jestli Tě zajímá webová analytika a jak nám data mohou pomáhat, můžeme si s ní společně pohrát.
• Jestli máš cit pro jazyk a myslíš „online“, můžeš nám pomoci při rozvoji obsahu na blogu i na webu.

A jak je to s pracovní dobou?

• Jestli chceš být brzy doma a nevadí ti časně vstávat, můžeš začínat už v sedm ráno.
• Budeš mít své vlastní pracovní místo a veškeré vybavení u nás na pobočce, s home office prosím nepočítej.

Kde budeš pracovat:

• Naše pobočka je v Horních Počernicích. Celkem je nás na pobočce 30. Největší plochu nám zabírají skladové a výrobní prostory. V kanceláři, kde s námi budeš sedět, je nás pět.
• Jestli budeš jezdit autem: pro zaměstnance máme vlastní parkovací místa, nikdy nebudeš kroužit okolo a hledat místo na parkování.
• Jestli budeš jezdit MHD: přímo u nás staví autobus (220 K Zelenči), který jezdí na metro Černý Most.
• Přes oběd si v okolí moc nenakoupíš, jsme v průmyslové zóně. Máme k dispozici jídelnu, takže si můžeš nosit vlastní obědy nebo využít dovoz jídla.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Sezemická 2885/6, 193 00  Praha-Horní Počernice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, individuální rozpočet na osobnostní růst

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (základní)

Zadavatel

GUMEX, spol. s r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

GUMEX, spol. s r.o.
Jana Lagová
Telefon: 605 72 63 93

S kým budete pracovat?

  • Radim

    Obchodní ředitel, Strážnice

    Dostal jsem příležitost a důvěru podílet se na vedení a chodu obchodního oddělení. Vážím si toho, že GUMEX investuje do rozvoje a jako dodavatel si stojí za kvalitou dodávaného zboží a služeb. Zaměstnancům umožňuje profesně růst, dává prostor pro seberealizaci a za odvedenou práci poskytuje vždy férový přístup.

Zaujala vás naše nabídka a splňujete požadavky v inzerci?

To jsme moc rádi, už zbývá jenom jeden krok.
ODPOVĚDĚT a vložit aktuální životopis s fotografií. Osobní schůzky realizujeme s vhodnými kandidáty velmi rychle.
Na viděnou

Kde nás najdete?

Strážnice

GUMEX, spol. s r.o.

Za Drahou 1856

Strážnice

696 62

Praha

GUMEX, spol. s r.o.

Sezemická 2885/6

Praha 9 - Horní Počernice

193 00

Brno

GUMEX, spol. s r.o.

Modřická 785/66

Moravany u Brna

664 48